Thursday 23 January 2014

Rindu.

Assalamualaikum..

hai. pada pagi hari jumaat yang indah ini. aku terasa untuk mencatat sesuatu yang aku rasa . aku rindu. rindu pada mereka yang sentiasa rapat dengan aku tak kira satu masa dahulu atau masih lagi disisi aku tika ini.

aku rindu. mereka yang aku panggil sahabat. yang kenal aku sebagaimana nya aku.  aku rindu sokongan mereka. aku rindu gelak ketawa bersama mereka, aku rindu untuk bercerita pada mereka hari2 aku.

mungkin ada antara sahabat aku yang telah lama tak ketemu. tp aku mahu kamu tahu wahai sahabat2 ku. bahawa aku sentiasa mengingati kamu walau apa jua, di mana jua aku berada.

tulus dari sabat yang sentiasa menginagati kamu. yah. kamu yang senantiasa perasan kehadiran ku ini.-ECAH

24 Jan 2014

1 comment:

  1. aww..kalau free singgahla ke blog noly ye
    www.nolyanna.blogspot.com

    ReplyDelete