Tuesday 13 November 2012

MiM-P

Ehh .. sebenarnye entri ni just dalam draf aku je .. aku nk tulis something pasal seseorang ke 2 orang eh.. haha .lupa pulak .orang2 ni yg aku rasa agk special jugak lah suatu ketika dahulu.. huhuh sebenarnya nak cerita yang diorang ni tiba2 muncul dalam mimpi aku .bila datang kerap plak tuh .. pelik jugak. ada orang cakap klau kite mimpikan someone sebenarnya orang tu rindu kat kita. yke ?? ntah laa. no komen.. klau nak cakap ye nanti orang ingat aku perasan plak kann.. hehe tp bila denga lagu2 ni mesti lah teringat kat dorang .. lagu ni lagu ni! #excited plak .. hahah im yours.aisheteru, stu lagi lagu nevershoutnever aku lupe plak tajuk dia.. hehe tp yg lgu last tu tuk yg sorang lagi .. sape2 yg dah tau shhhh~ tau ! kire ni rahsia kita dual lah! hihi :P

No comments:

Post a Comment